You are here

Conversiemarketing

Geen website zonder bezoekers, zoveel is duidelijk. Hoe goed de content ook mag zijn, je moet er echter ook voor zorgen dat mensen jouw site eruit kiezen om te bezoeken. Dat is alvast het beginpunt, maar liefst van al overtuig je hen nadien ook om over te gaan tot die beoogde conversie.

Of je nu wil dat jouw bezoekers nu iets downloaden, iets aankopen of zich gewoon inschrijven op jouw nieuwsbrief, je zal hen sowieso moeten overtuigen van jouw doelstelling en alles op je website - subtiel of minder subtiel, die keuze laten we aan jou over - richting conversie sturen. We kunnen je dan ook op verschillende manieren een duwtje in de rug geven door jouw conversiemarketing op punt te stellen en bij te sturen waar nodig. Zo kan Calibrate bijvoorbeeld je Web Usability (de gebruiksvriendelijkheid van je website) nagaan en verbeteren om je bezoekers op die manier zowel op communicatief, grafisch als technisch vlak een zo aangenaam mogelijke tripje op jouw webstek te kunnen voorschotelen. Verder kunnen we ook jouw bezoekersstatistieken grondig analyseren, landingspagina’s creëren en optimaliseren of door professionele webcopywriting ervoor zorgen dat je bezoekers overtuigd raken van jouw doel. Heeft deze tekst je al weten imponeren? Dan weet je dat dat laatste argument alvast stevig op punt staat.

Qué?

  • Tijdens het bezoek op je website ook weten te overtuigen
  • De manier waarop je je bezoekers richting conversie stuurt
  • Communicatieve, grafische en technische elementen op punt stellen

Zie ook