Hotjar

Bezoekers naar je website lokken is één ding, maar ze overhalen om daadwerkelijk tot een conversie over te gaan is nog iets geheel anders. Om inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers - en manieren te ontdekken om ze richting conversie te lokken - kan je rekenen op het uiterst veelzijdige en handige programma genaamd Hotjar.

Heatmaps voorgeschoteld krijgen om te zien waar je bezoekers hun muis op richten en klikken op je website, volledige bezoekerssessies bijhouden om te zien waar ze allemaal heen trekken of een feedbackpoll instellen om rechtstreeks te vragen wat hun ervaringen zijn: het zijn slechts enkele voorbeelden van wat je met Hotjar allemaal kan bereiken. In totaal weet het programma maar liefst zeven verschillende feedback- en analysetools te combineren. Door zijn gigantische veelzijdigheid weet Hotjar misschien niet telkens elk afzonderlijk aspect tot in de fijnste puntjes af te werken, maar die polyvalentie blijft tegelijkertijd toch ook gewoon een enorm grote troef. Door de eenvoudige installatie en de gebruiksvriendelijke tools die Hotjar met zich meebrengt, kan bovendien zowat iedereen makkelijk met het programma overweg. Bovendien zijn er, afhankelijk van de noden van jouw bedrijf, verschillende formules beschikbaar om al dan niet nòg wat dieper in al die data te gaan graven.

Qué?

  • Analyseer elke beweging van je bezoekers
  • Stel een verbeterde weg richting conversie op
  • Verrassend veelzijdig met zeven tools in één

Zie ook