Kruimelpad
Marketing automation
Met verschillende automated marketing platformen stellen we communicatie scenario's op. Zo bereik je jouw publiek steeds op het juiste moment, met de juiste boodschap.
Wat is het?
Automated marketing betekent dat we bepaalde scenario's automatiseren in campagnes en deze uitvoeren wanneer zich een bepaalde gebeurtenis voordoet. Het laat dus toe om deze scenario's volledig of semi-automatisch te laten uitvoeren, wat een marketing team enorm veel werk bespaart. Er bestaan veel platformen, zoals Hubspot, Active Campaign, Sharpspring... Elke klant heeft baat bij één van deze platformen, wij adviseren je bij de keuze.
Voordelen en eigenschappen
Wat zijn de grootste voordelen van het gebruik van een automated marketing platform?

Interesse in automated marketing? Onze Digital Marketeers staan voor je klaar

Nieuwsbrief campagnes
Nieuwsbrief campagnes zijn nog steeds een goede manier om je doelgroep aan te spreken met een relevante boodschap. Zowel als onderdeel van een bredere communicatie campagnes of met één welgemeende, doelgerichte e-mail.
Calibrate zet voor jou een nieuwsbrief omgeving klaar die kant en klaar is. Je kan er zo mee aan de slag.
Drip campaigns
Een goede toepassing van emails vind je in drip campaigns. Je kan zo een set van emails bundelen onder een bepaalde thema. Wanneer je bezoeker zich dan inschrijft voor een nieuwsbrief rond dit thema, kan je in tussenpozen deze set van emails bezorgen aan de bezoeker. Zo zorg je ervoor dat je subscribers niet enkel nieuwe e-mails ontvangen, maar ook de kans krijgen om waardevolle info van je voorbije campagnes te lezen.
Performance marketing
Automated marketing platformen zijn een onmisbaar onderdeel van de toolset van onze Performance Marketeers. Zij duiken in de cijfers en optimaliseren je campagnes aan de hand van data en inzichten.
Strategische aanpak
Geen efficïënte marketing zonder een degelijke strategische benadering.
Calibrate helpt met de definitie van je digitale marketing strategie.