Door de bepaling van duidelijke doelen in de vorm van KPI's (Key Performance Indicators) werken we op basis van jouw business targets naar een meetbaar resultaat. Zo helpen wij je groeien.

KPI

Bij het groeien naar nieuwe doelen heb je nood aan ondersteuning en coaching. Wij helpen je bij het duidelijk stellen van je business doelen. Deze zetten we vervolgens om in strategische digitale KPI's. Op deze manier heb je een tool in handen die je in alle fases van het project helpt om een duidelijke richting te bepalen en kunnen we de resultaten in alle fases van je project helder evalueren.

Calibrate Gent

Calibrate begeleidt je

We gaan aan het werk via een goed voorbereide KPI workshop, die begeleid wordt door een digitaal strateeg. Je management is aanwezig tijdens die workshop en krijgt hier de kans om zijn doelen te bespreken en om te vormen in meetbare, tastbare KPI's. 

Hoe?

KPI's bepaal je aan de hand van vraagstellingen. Onze strategen helpen je de juiste vragen te stellen. Op die manier krijgen we de doelen heel helder.

Google Data Studio

Duidelijke rapporten

De bedoeling is natuurlijk om de juiste instrumenten hebben om te kunnen evalueren en te groeien.

Daarom gieten we alle meetbare KPI's in overzichtelijke dashboards. Deze dashboards zijn specifiek afgestemd op elke afdeling in je bedrijf. Zo krijg je in één oogopgeslag een duidelijk beeld van de prestaties van je team en je platform.

Did you know?

Er twee verschillende KPI's zijn? Er zijn "leading" en "lagging" KPI's.

Een leading KPI is in staat om een voorspelling te maken, terwijl een "lagging" KPI enkel een resultaat visualiseert.

Een brede strategische aanpak

KPI definitie past altijd in een bredere strategische aanpak. We helpen je met feiten, inzichten en best practices.

Benieuwd wat dat inhoud? 

Doelgroepen onderzoek

Je kan geen doelen zetten zonder je doelgroep te kennen.

Wij geven je inzichten over je bezoekers en klanten door middel van doelgroepen onderzoek.