Bij Calibrate is je Drupal platform in goede handen. Onze professionele supportdiensten houden je project stabiel en veilig. En ook met vragen over contentupdates of de werking van je CMS kan je bij ons terecht.  

Professionele Service Levels

Calibrate biedt een brede waaier van Service Level Agreements (SLA) aan om zijn klanten te servicen. We stellen voor jou een SLA op maat samen om zo een antwoord te bieden op de meest uiteenlopende noden. 

Techniek en marketing in één

Als deel van een onderhoudscontract kan je marketingondersteuning vragen. Zo ben je zeker dat een digitale marketeer je platform in het oog houdt en je marketingmachine blijft draaien.  

Proactief advies

Het support-team overlegt met jou op vaste momenten om strategisch en technisch advies te verlenen. Samen laten we jouw Drupalplatform duurzaam bloeien en groeien. 

Sinds kort hebben we met CM een supportcontract bij Calibrate voor de Leef-website. Dit zorgt ervoor dat bepaalde aanpassingen voor of bugs op de website heel snel worden ingepland en aangepakt. Bernd overziet het geheel vanuit zijn rol als projectleider. Hij is erg beheerst, legt bepaalde technische begrippen in mensentaal uit en doet dit vooral op een erg persoonlijke manier. We checken regelmatig bij mekaar in via mail of een telefoontje om zo de status van lopende projecten af te toetsen. Het supportcontract geeft bovendien gemoedsrust: je weet dat je snel geserviced zult worden binnen gemaakte budgetafspraken.
Stephanie Louwagie
 / 
Stafmedewerker Content & Kanalen CM

De beste supportdienst

We zijn trots dat we niet enkel projecten uitvoeren voor onze klanten, maar dat we de projecten ook op lange termijn mogen onderhouden. Dat uit zich in een professionele supportomgeving waarin we steeds dezelfde kwaliteit tonen en robuuste dienst verlenen. 

Drie manieren waarop Calibrate het verschil maakt: 

1

Altijd toegang tot de service desk. 

Of je nu een ticket aanmaakt of een telefoongesprek voert, er staat altijd iemand voor je klaar. Binnen je SLA-contract kan je genieten van vaste response-tijden. 

2

Een supportteam met kennis 

Support wordt verleend door dezelfde mensen die projecten uitvoeren. Je komt in contact met mensen die op de hoogte zijn van je situatie en wordt snel verder geholpen. 

3

Actief onderhoud en kwartaalupdates 

Als actieve leden van de Drupal Community houden we de vinger aan de pols. Essentiële security-updates rollen we zo snel mogelijk uit om dreigingen geen kans te geven. Kleinere updates bundelen we per kwartaal en testen we eerst samen met jou.  

Praat met de experts

Nood aan support voor je Drupal project? We praten er graag over tijdens een goed gesprek. 

Drupal audit en intake

Heb je een bestaand Drupal project, dan adviseren we je graag met het beste advies. De logische stap is een audit van je Drupal platform.