Onze dienst voor support & onderhoud

Support service door web agency Calibrate

Drupal websites, maar ook business applicaties op maat, hebben nood aan onderhoud. Net zoals alle software. Nadat je project live gaat, blijven wij aan je zijde.

Om onze klanten vlot met onderhoud te ondersteunen, bieden via wij onze klantenservice verschillende soorten supportcontracten aan. Als web agency ondersteunen we jou dan met de nodige update voor veiligheid, stabiliteit en features van je digitale platform. Enkel door professionele support en onderhoud voorkom je technische problemen aan de website.

We hanteren verschillende onderhoudsniveaus en -types. Deze verschillen bestaan er om de ideale ondersteuning te kunnen bieden voor jouw professionele website.

Een goede support voor jouw website

Als eerste is ad hoc interessant voor jullie sporadische vragen. Hier bieden wij als digitaal web agency voor onze klanten een “best effort” waarbij we de inkomende tickets zo snel mogelijk behandelen.

Daarnaast hebben we als extra troef onze CaliWatch. Dit is een door Calibrate ontwikkelde monitoring tool. Deze monitort specifieke zaken zoals security issues en de nood aan Drupal module updates. Deze tool schakelen we in, waarna we jullie op de hoogte brengen van eventueel benodigde updates om je platform veilig en stabiel te houden. 

Een extra voordeel is de administratieve eenvoud van deze samenwerking. De ad hoc en best offert approach geeft ons de mogelijkheid om flexibel te schakelen in functie van jullie noden. 

Support voor je website op maat

Heb jij ook graag dat er iemand voor je klaar staat? Dan is een SLA (Service Level Agreement) het belangrijkste supportniveau voor jou. Calibrate biedt verschillende support windows aan voor de bereikbaarheid van de Calibrate Service Desk. Daarbovenop geldt voor het gekozen window ook de betreffende jaarlijkse basisgarantie. Bij een Service Level Agreement  verzekeren we dat er altijd iemand beschikbaar is met voldoende kennis van jouw project om dringende incidenten op te pikken.

Daarbovenop bieden we voor onze klanten monitoring van hun tickets aan. Vanaf dit niveau bieden wij jou de standaardgarantie. Wat zit er in die garantie hoor ik je denken? Deze zorgt ervoor dat we binnen de gegarandeerde responstijden antwoorden. Vervolgens maakt Calibrate voor haar ticketbeheer intensief gebruik van het online platform, CaliDocs. Maar Ticketbeheer is een oneerbiedige benaming. CaliDocs is een volledige klantenomgeving. Hierin worden alle uit te voeren taken opgelijst en kunnen alle projectleden de status van een project mee opvolgen. Doordat jullie gebruik maken van een dergelijk platform is er één centraal aanspreekpunt waardoor ondersteuning steeds vlot en overzichtelijk verloopt.

Support voor websites via een ticket systeem

Onze verschillende soorten supportcontracten

Er zijn drie niveau's in de SLA keuze. Welk niveau passend is voor jouw situatie, hangt af van het soort website je hebt laten ontwikkelen: een eenvoudige blog, een uitgebreide bedrijfswebsite of een multifunctioneel e-commerce platform. 

  1. Business hours:  Hier staan wij voor je klaar van maandag t.e.m. vrijdag, van 09:00u tot 17:00u. De officiële feestdagen en banksluitingsdagen zijn niet inbegrepen in dit aanbod maar tijdens de kantooruren helpen wij je graag verder.
     
  2. Extended business hoursDeze uitgebreide versie loopt van maandag t.e.m. vrijdag, van 07:00u tot 19:00u. De officiële feestdagen en banksluitingsdagen zijn niet inbegrepen in dit aanbod maar binnen de kantooruren helpen wij je graag verder.
     
  3. 24/7: In deze full option lopen de responstijden van maandag t.e.m. zondag en 24 op 24 voor je klaar. Zelfs tijdens de officiële feestdagen en banksluitingsdagen zorgen wij ervoor dat je ten alle tijden ondersteuning krijgt wanneer nodig.

Verschillende onderhoudsvragen

Zoals vaak gebruikelijk, maakt Calibrate vier onderscheidingen tussen types support die voor jou een meerwaarde geven voor het onderhoud van je website.

1. RFI (Request For Information).

Dit zijn supportvragen die je kan hebben zoals: “Kunnen wij tabellen invoegen op pagina's? Hoe laad je nu weer een Youtube-video in? Waar vind ik waar ik Drupal taxonomie termen kan aanpassen?”.

2. Incident Management.

Help! Een crisissituatie kan zo om de hoek liggen. Daarom bieden wij snelle ondersteuning aan via het incident management. Calibrate los zo snel mogelijk problemen en fouten op. 

3. Adaptief & Vernieuwend Onderhoud

Bruis jij ook vol met ideeën? Dit type onderhoud omvat alle wijzigingen, aangevraagd door jullie, die er voor zorgen dat de werking en functionaliteit van de website aangepast wordt of welke een wijziging van de scope met zich meebrengen.

4. Preventief Onderhoud

Hier garanderen we proactief dat alle acties, die noodzakelijk zijn voor de continuïteit en de veiligheid van de diensten, op lange termijn gebeuren. Calibrate organiseert monitoring én onderhoud zodat de nodige acties ondernomen worden op basis van de conclusies die voortkomen uit monitoring. Wij zorgen ervoor dat noodzakelijke updates en patches, worden toegepast.

Wens je meer info over support en onderhoud van je website?

Ons team staat klaar om je te informeren over de mogelijkheden van support. Laat hier je gegevens achter of contacteer ons vrijblijvend: hello@calibrate.be.