Om de look en de feel te behouden en om een bepaalde herkenbaarheid van Jan De Nul Group te creëren bij de verschillende websites, werd telkens gekozen om te starten met een strakke layout, die vooraf de grote lijnen van de huisstijl implementeert. De uiteindelijke kleuren en inhoud van de website werden aangepast naar het specifieke onderwerp van de website. Indien nog andere aangepaste functionaliteiten nodig waren voor een bepaalde site, voegde Calibrate deze op maat toe.
Multi-website platform voor een grote international
Calibrate werkt al enkele jaren als full service web agency voor het bagger-, offshore- en bouwbedrijf Jan De Nul Group. Calibrate ontwikkelde een multi-website platform voor deze bekende multinational.
Deze websites maken allemaal deel uit van de Jan De Nul Group en situeren zich in verschillende domeinen. Deze websites werden ontwikkeld met Drupal 8. De websites bieden extra functionaliteiten zoals een koppeling met Google Maps, meertaligheid en een doordachte zoekfunctie.
Herkenbaarheid
Bij iedere website wordt gebruik gemaakt van dezelfde flexibele contenttypes. Op de homepagina van elke website zie je een beeld of video over de gehele breedte van de fold. Aan de hand van de passende CTA’s wordt de bezoeker doorheen de website geleid. Dankzij Drupal 8 kan de bezoeker op een snelle manier terugvinden waar hij/zij naar op zoek is.
One-Shop-Stop
Calibrate is een one-shop-stop voor de Jan de Nul Group, waarbij we onze diensten rond strategie, bouwen en marketing aanbieden om aan de noden en wensen te voldoen van dit bedrijf in een internationale context.
Na de lancering van elke website zorgt Calibrate voor de support van de websites van de Jan De Nul Group. Zo kan deze klant gemakkelijk eventuele vragen afstemmen met het supportteam van Calibrate, voor om het even welke website.