In het begin was het even zoeken, maar ik kon vrij snel weg met alles.
Hoe ik te werk ging: als ik een to do krijg, dan werk ik die zo snel mogelijk af!
“Make service your first priority”
Als office manager heb je toch wel veel verantwoordelijkheid, omdat iedereen op je rekent. Maar het leukste bij het managen is een lach toveren op de gezichten van mijn collega’s. Daarom dat ik mijn liefde in een heel simpel kaartje steek, met een toffe quote die ik er zelf op schrijf. Dit probeer ik elke week te doen, zodat mijn collega's hun week met positiviteit kunnen starten. Eén van de spannendste to do’s was mee een event plannen. Bij het regelen en bestellen kwam er toch veel meer kijken dan ik dacht.
Na de eerste maand proefdraaien, kreeg ik de vraag of ik af en toe iets wou posten op onze social media. Ik zag het onmiddellijk zitten, ook al had ik daar totaal geen ervaring in. Als 24-jarige ken je natuurlijk wel iets van social media, omdat je er toch deels in bent opgegroeid. Maar het blijkt dat het meer was dan alleen maar "een foto’ke" posten. Er komt eigenlijk veel bij kijken, zoveel details waar je op moet letten. Er was soms wel een moment waarop mijn alarmbelletje ging rinkelen, momenten waarop ik even in paniek sloeg. Maar uiteindelijk kon ik altijd terecht bij het team dat me al vanaf dag één steunt. Ondertussen beheer ik de social media kanalen van 3 bedrijven.
Ik leer elke dag nog bij, dankzij Calibrate.