Calibrate wil als eerste prioriteit iedereen steunen bij het omgaan met de maatregelen tegen het coronavirus. Dat doen we voor onze Calibrators en onze klanten. Onze mensen werken, zoals het hoort, zoveel mogelijk van op afstand. We zijn dit als multi-regio agency gewend, dus iedereen kan rekenen op dezelfde service als voorheen.

Intern hebben we binnen onze digitale sector gelukkig genoeg tools en werkmethodes om vlot te kunnen werken. Onze mensen staan in vlot contact met elkaar en projecten lopen door zoals voorheen. Voor al onze klanten bieden we een alternatief aan in de vorm van persoonlijke video rooms, die we telkens toewijzen aan één klant. Zo waarborgen we een vlotte en nauwe communicatie van op afstand. 

We staan klaar voor onze klanten die door de crisis een hogere beschikbaarheid vereisen. Wil je een specifieke communicatie voeren de komende weken, dan maken wij daar een prioriteit van in onze planning om aanpassingen aan je website te doen, of je te helpen met de marketing campagnes.

De huidige supportverlening blijft gewoon verder lopen. Onze telefoonnummers werken zoals gewoonlijk en worden doorgeschakeld. Het ticketplatform is uiteraard beschikbaar, net als de gangbare communicatiekanalen om gesprekken te voeren. Ook hier zal je Service Level Manager je de mogelijkheid verschaffen om te overleggen binnen een dedicated video room.

 

We wensen iedereen de komende weken het allerbeste toe,

 

Het Calibrate Team