Op amper twee maanden doorliepen we een volledige analyse, ontwikkelden we de website, voerden we User Acceptance Testing uit en gingen we live. Zo’n strakke deadline vereist volstrekte concentratie en een nauwe samenwerking.
In deze war for talent moet je als werkgever alles uit de kast halen. Wat vroeger werkt, pakt niet meer bij de nieuwe generatie werkzoekenden. Om zich staande te houden, was het dus nodig om de vroegere website onder de loep te nemen.
De zaken die we konden optimaliseren bleken de klassiekers:
-
Aan de website ontbrak het aan overtuigingskracht
-
De careersite was niet meer dan een extract van het SAP-systeem
-
Te weinig flexibiliteit en geen tracking-mogelijkheden
-
Niet schaalbaar naar de toekomst toe
Dat was de situatie zoals het was. Samen met TVH ontwikkelden we een site die voldeed aan volgende zaken:
-
Een website die gericht is op de sollicitant. It’s all about the candidate
-
Een gepersonaliseerde aanpak waarbij sollicitanten in hun eigen taal jobs te zien krijgen uit de eigen regio
-
Employer branding met informatie over TVH, de departementen en een FAQ
-
Conversiegericht